Πολιτική Επιστροφών / Ακυρώσεων

Ανταλλαγές προϊόντων
Στην περίπτωση που αγοράσατε ένα προϊόν και δεν σας αρέσει και επιθυμείτε να το αλλάξετε με κάποιο άλλο στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα ανταλλάσσουμε όλα τα προϊόντα σε αχρησιμοποίητη κατάσταση και με την αρχική τους συσκευασία.
Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με την παραγγελία σας, σας παρέχουμε ευχαρίστως το δικαίωμα της ανταλλαγής του προϊόντος εντός 14 ημερών ξεκινώντας από την ημέρα που θα παραλάβετε την παραγγελία σας.
Παρακαλώ σημειώστε ότι οι ακόλουθοι κανόνες πρέπει να ισχύουν για το προϊόν(ντα) που θα θέλατε να ανταλλάξετε.
1. Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί αχρησιμοποίητο με όλη την αρχική συσκευασία ακόμα και με όλες τις ετικέτες και σφραγίδες γνησιότητας που επισυνάπτονται από τον κατασκευαστή.
2. Όλα τα αιτήματα για ανταλλαγή προϊόντων ελέγχονται με πολύ μεγάλη προσοχή κατά την άφιξη τους και δεν θα εγκρίνονται εάν το προϊόν(ντα) δεν είναι στην αρχική του κατάσταση όπως σας το στείλαμε.
3. Παρακαλώ βεβαιωθείτε ότι το προϊόν(ντα) που θα μας επιστρέψετε μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών θα πρέπει να έχετε κρατήσει το αποδεικτικό αποστολής. Παρακαλούμε να εξασφαλίσετε την καλύτερη συσκευασία και πιο σίγουρη μέθοδο αποστολής των προϊόντων.
4. Επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής του προϊόντος(ων) από την εταιρεία ταχυμεταφορών και γίνεται με δική σας ευθύνη.
5. Μην επιστρέψετε το προϊόν σας(ντα) χωρίς πρώτα να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών (τηλ.: 210 6843115). Εμείς θα σας παρέχουμε τις απαραίτητες πληροφορίες για την ανταλλαγή.
6. Σημειώστε ότι για λόγους αποφυγής καταχρήσεων αλλά και για διευκόλυνση των διαδικασιών δεν μπορείτε να προβείτε σε ανταλλαγή προϊόντος για δεύτερη φορά για την ίδια παραγγελία.

 

 


Επιστροφές προϊόντων/Παραγγελία προιόντων και προστασία καταναλωτή

Δικαίωμα υπαναχώρησης

Ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης και επιστροφής των χρημάτων του αναιτιολόγητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος, επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση. Ο πελάτης επιβαρύνεται με τα μεταφορικά έξοδα και μόνο. Η εταιρεία υποχρεούται να επιστρέψει το ποσό που κατέβαλε ο καταναλωτής εντός 30 ημερολογιακών ημερών, υπό την προϋπόθεση ότι έχουν παραληφθεί και ελεγχθεί τα προιόντα από την εταιρεία OROEXPERT-ΧΡΥΣΟΛΙΘΟΣ. Σε κάθε περίπτωση είμαστε στη διάθεση σας να σας εξυπηρετήσουμε και να σας εξηγήσουμε τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε. Η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή είναι εφικτή αν κι εφόσον: 

  1. Έχει υπάρξει τηλεφωνική επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών της εταιρεία μας (στο 210 6843115) για να σας προμηθεύσουμε με το κατάλληλο έντυπο δήλωσης υπαναχώρησης.
  2. Έχει συμπληρωθεί και σταλεί από τον πελάτη το σχετικό έντυπο υπαναχώρησης.
  3. Το προϊόν επιστραφεί στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να έχει υποστεί φθορές και δεν έχει χρησιμοποιηθεί ή φορεθεί, επίσης δεν έχουν γίνει τροποποιήσεις, δεν έχουν αφαιρεθεί κομμάτια από το προϊόν, καθώς επίσης δεν έχουν αφαιρεθεί οι ζελατίνες (από καντράν, κούμπωμα κ.λπ.) και κανένα άλλο προστατευτικό στοιχείο.
  4. Το προϊόν επιστραφεί στην αρχική του συσκευασία, στην οποία και παρελήφθη, χωρίς να λείπει κανένα από τα συνοδευτικά έντυπα / έγγραφα του προϊόντος (απόδειξη, εγγύηση, οδηγίες χρήσεις κ.λπ.).

Σε περίπτωση που το προϊόν επιστραφεί κατεστραμμένο ή ελλιπές, ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία OROEXPERT-ΧΡΥΣΟΛΙΘΟΣ, με ποσό τέτοιο που θα καθοριστεί από την εταιρεία μας σε συννενόηση με το τμήμα επισκευών, ανάλογα με την κατάσταση του προϊόντος ώστε να αφαιρεθεί η αξία της επισκευής από το επιστρεφόμενο ποσό. Προϊόν το οποίο συνοδευόταν από επιπλέον δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το δώρο, αλλιώς θα αφαιρεθεί η αξία του δώρου από το επιστρεφόμενο ποσό. Σε γενικές γραμμές ισχύουν οι ισχύουσες διατάξεις του Ν. 2251/1994 περί Υπαναχωρήσεως. Αν ο πελάτης επιστρέψει το προϊόν ο ίδιος σε κάποιο κατάστημά μας (ισχύει το βήμα 1 περί τηλεφωνικής επικοινωνίας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών), δεν επιβαρύνεται με κανένα έξοδο. Στην περίπτωση που σταλεί courier (αποκλειστικά ELTA Courier) να παραλάβει το προϊόν από το χώρο του πελάτη, τότε ο πελάτης επιβαρύνεται με 5,00€ έξοδα (έξοδα courier) τα οποία θα αφαιρεθούν από το επιστρεφόμενο ποσό. 

Για παραγγελίες που αφορούν την Κύπρο οι χρεώσεις των εξόδων αποστολής των επιστροφών είναι στα 18€.


Οι παραγγελίες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος αποτελούν συνάψεις σύμβασης πωλήσεως εξ αποστάσεως, οι οποίες διέπονται από το νομοθετικό πλαίσιο του Ν. 2251/1994 (όπως αυτός ισχύει σήμερα) και των τροποποιήσεων που αναφέρονται στο ΠΔ 131/2003 (ΦΕΚ Α’ 116/16.05.2003).

Ο χρήστης έχει δικαίωμα σύναψης έγκυρης παραγγελίας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, εφόσον είναι δικαιοπρακτικά ικανός τηρώντας τις διατάξεις του Ελληνικού Αστικού Κώδικα (εφόσον έχει συμπληρώσει το δέκατο όγδοο έτος ηλικίας και δεν τελεί σε δικαστική συμπαράσταση ως προς τη σύναψη σύμβασης πώλησης). Παραγγελίες μπορούν επίσης να πραγματοποιηθούν από νομίμους εκπροσώπους νομικών προσώπων.